Bidrar til en normal søvn

Hele 1/3 av oss har en eller annen form for søvnproblemer. Søvnløshet er den vanligste formen for søvnforstyrrelser. Noen sliter mest med innsovningen, andre med urolig nattesøvn og mange oppvåkninger. Dette gjør at man ofte er trøtt på dagtid, man kan ha problemer med å konsentrere seg og oppleve at humøret svinger. Man fungerer rett og slett dårligere uten en god natts søvn.

Ingrediensene i Relaxin Forte er nøye utvalgt og satt sammen for å kunne hjelpe med innsoving og urolig nattesøvn. Relaxin Forte kan virke avslappende og kan derfor hjelpe deg med å sovne lettere på kvelden. I tillegg kan Relaxin Forte hjelpe deg til en dypere søvn slik at du ikke våkner så lett i løpet av natten. Du kan nå prøve hele 2 mnd til halv pris- ingen kjøpsforpliktelser.

Relaxin Forte inneholder kun naturlige ingredienser og er derfor ikke vanedannende slik legemidler og naturlegemidler kan være.

innhold
Sitronmelisse (melissa officinalis) mg
Kattemynte (nepeta menthiodes extract) mg
Humle (humulus lupulus) mg
Kamille (matricaria recutita L) mg
Havre (avena sativa) mg (100 %*)
Magnesium (magnesium okside) mg (20%*)
Biotin mg (225%*)
Vitamin B12 mg (180%*)
Kapsel: Trikalsium fosfat, silisiumdioksid, magnesiumsalter og gelatin.
Anbefalt dosering er 1 kapsel per dag.*Av referanseinntak
Kosttilskudd bør ikke erstatte et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil, og skal ikke erstatte legemidler. Produktet anbefales ikke til gravide, ammede eller barn. Oppbevares tørt, mørkt og utilgjengelig for barn.

Relaxin Forte

Ja takk, jeg ønsker å prøve Relaxin Forte i 2 mnd til halv pris.

Jeg ønsker å prøve Relaxin Forte i 2 mnd for kun 199,- Produktet blir levert diskret hjem til din postkasse. Øvrige forsendelser koster 299,- Det er ingen binding slik at du når som helst kan endre, fryse eller avbestille videre forsendelser. Faktura følger med forsendelsen. (*Kr 59,50 for frakt og ekspedisjon kommer i tillegg.)

Abonnement uten binding

Mer om vårt abonnement uten binding

Når du bestiller varer fra NutraCare AS går du inn i vår unike abonnementsordning uten binding. Det innebærer at du får regelmessige forsendelser med det kosttilskuddet du har valgt – direkte hjem i din postkasse. På den måten sikrer du deg at du får en ny forsyning hver gang boksen er tom. Du bestemmer selv hvor lenge du ønsker å motta våre produkter. Dersom du ønsker flere forsendelser, vil hoppe over en forsendelse eller ønsker å endre ditt abonnementet, kan dette gjøres enkelt ved å ringe oss på telefon 74 51 04 51.

Betaling
Betaling av varer skjer etterskuddsvis, og faktura følger med i pakken du mottar. Vi ber deg være vennlig å benytte informasjon fra den vedlagte fakturaen når du betaler. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den til enhver tid gjeldende, lovfestede påminnelsesavgift.

Reklamasjon
Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og en beskrivelse av årsak til retur. 

Angrerett
I henhold til angrerettloven har du anledning til å angre ditt kjøp innenfor tidsfristen på 14 dager. For at angreretten skal være gjeldende, må produktet være returnert til oss i uåpnet stand og eventuell returkostnad dekkes av deg.

Det er kun returrett på den første leveransen du får, de neste varene er identisk med den første varen og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter den første leveransen. Abonnementspakker som returneres oss uten vår godkjennelse blir belastet med et gebyr på 179,- for å dekke våre omkostninger ved håntering av retur, porto og ekspedisjon.

Endringer kan gjøres enkelt på telefon 74 51 04 51. Endring må skje senest 14 dager før neste leveranse.

 

Vi er opptatt av våre brukeres personvern og sørger for at all behandling av personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning.

Nutracare As er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du har oppgitt til oss. Når du registrerer deg som kunde ber vi deg oppgi informasjon om fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi trenger denne informasjonen for å kunne administrere ditt kundeforhold, sende deg dine bestillinger samt ha mulighet til å kontakte deg i forbindelse med ditt kundeforhold, hvis det skulle være behov for det. Informasjonen du oppgir vil bli oppbevart så lenge du har et aktivt kundeforhold hos oss. NutraCare As er forpliktet til å oppbevare deler av informasjonen også etter at ditt kundeforhold er opphørt. Vi er for eksempel pålagt å oppbevare enkelte kategorier av informasjon i forbindelse med regnskapsføring og disse opplysningene oppbevares i henhold til gjeldende regler.

Når du gir oss dine personopplysninger ved bestilling, benyttes disse personopplysningene for å håndtere din spesifikke forespørsel. Vi vil også bruke informasjonen til å kommunisere med deg og for å tilpasse tjenesten vår. Vi kan kontakte deg via telefon, elektronisk kommunikasjon og brev med mindre du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Etter endt kundeforhold vil vi fortsette å oppbevare navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og kjøpshistorikk for å kontakte deg ved telefon, elektronisk kommunikasjon eller adressert post med tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg, med mindre du har reservert deg for dette i Reservasjonsregisteret eller du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet av oss.

NutraCare AS har i henhold til regnskapsloven og bokføringsloven plikt til å oppbevare visse opplysninger, herunder dine betalingstransaksjoner fra tidligere ordrebestillinger, i fem år etter regnskapsårets slutt. Når du gjør en ny ordrebestilling aksepterer du at NutraCare AS kan benytte visse bokføringspliktige opplysninger om din betalingshistorikk for å kontrollere at du ikke har utestående forfalte fakturaer fra tidligere ordrebestillinger, innen vi godkjenner din nye ordrebestilling.

Dine personopplysninger kan videre brukes til følgende formål: regnskap, fakturering og revisjon, betalingsverifiseringer, administrative og juridiske formål, statistikk og markedsførings analyse med sikte på å forbedre våre tjenester, nettstedet og brukeropplevelsen, utvikling og vedlikehold av våre systemer, samt kundeanalyser og -undersøkelser.

Hvis du er under 18 må du ha samtykke fra foreldre eller foresatte før du gir oss dine personopplysninger.

Vi kan bruke underleverandører for å håndtere de personopplysninger som samles inn. Disse underleverandørene kan være lokalisert i Norge eller i utlandet. Når vi benytter slike underleverandører forsikrer vi om at hensiktsmessige kontraktsmessige sikringstiltak er implementert i henhold til gjeldende personvernregler. Vi kan gi fra oss din personlige informasjon til andre der vi er pålagt eller tillatt å gjøre det ved lov, eller hvis du sender oss noe materiale som er ulovlig.

Så lenge du er kunde hos NutraCare As og/eller medlem av vårt kundefordelsprogram vil vi bruke informasjonen din til å sende deg tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg. Du kan melde deg av ved å følge instruksjonene som vi vil gi deg ved hver kommunikasjon.

Dersom det er behandlet personopplysninger som er uriktige, ufullstendige eller som det ikke er adgang til å behandle, vil NutraCare av eget tiltak eller på begjæring fra deg rette eller slette de mangelfulle opplysningene.

Dine personopplysninger vil bli slettet/anonymisert når det ikke lenger er saklig behov for å oppbevare dem i NutraCare As, med mindre annet regelverk pålegger videre oppbevaring. Nutracare As gjennomfører en vurdering av behov for fortsatt lagring etter avslutning av kundeforhold.

Alle personopplysninger som ikke lenger er nødvendige for å gjennomføre formålet med lagringen vil bli slettet/anonymisert. Fortsatt oppbevaring av personopplysninger etter dette vil enten være begrunnet i lovhjemmel eller samtykke fra deg.

NutraCare AS ved daglig leder er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet ovenfor. Personopplysningsloven gir deg rett til å stille oss spørsmål om hva slags informasjon vi har lagret om deg, kilden til denne informasjonen, og hvordan denne informasjonen har blitt benyttet. Du har rett til å få en kopi av informasjonen vi har lagret om deg og be om at opplysningene vi har skal slettes, rettes eller at behandlingen skal begrenses. I tillegg har du rett til å be om å få dine data overført til en annen juridisk enhet (data portabilitet). Enhver slik anmodning må være skriftlig og rettes til adressen nedenfor. Hvis du ønsker å oppdatere informasjonen din, endre kommunikasjonspreferanser, eller hvis du ikke ønsker å motta markedsføring fra oss i fremtiden, vennligst rett en skriftlig anmodning til:

NutraCare As, Postboks 1031, 0218 Oslo eller til post@nutracare.no

 

 

 

 

 

×

_

vilkår and personvernerklæring

Mer om vårt abonnement uten binding

Når du bestiller varer fra NutraCare AS går du inn i vår unike abonnementsordning uten binding. Det innebærer at du får regelmessige forsendelser med det kosttilskuddet du har valgt – direkte hjem i din postkasse. På den måten sikrer du deg at du får en ny forsyning hver gang boksen er tom. Du bestemmer selv hvor lenge du ønsker å motta våre produkter. Dersom du ønsker flere forsendelser, vil hoppe over en forsendelse eller ønsker å endre ditt abonnementet, kan dette gjøres enkelt ved å ringe oss på telefon 74 51 04 51.

Betaling

Betaling av varer skjer etterskuddsvis, og faktura følger med i pakken du mottar. Vi ber deg være vennlig å benytte informasjon fra den vedlagte fakturaen når du betaler. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den til enhver tid gjeldende, lovfestede påminnelsesavgift.

Reklamasjon/retur

Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og en beskrivelse av årsak til retur.

Angrerett

I henhold til angrerettloven har du anledning til å angre ditt kjøp innenfor tidsfristen på 14 dager. For at angreretten skal være gjeldende, må produktet være returnert til oss i uåpnet stand og eventuell returkostnad dekkes av deg.

Det er kun returrett på den første leveransen du får, de neste varene er identisk med den første varen og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter den første leveransen. Abonnementspakker som returneres oss uten vår godkjennelse blir belastet med et gebyr på 179,- for å dekke våre omkostninger ved håntering av retur, porto og ekspedisjon.

Endringer kan gjøres enkelt på telefon 74 51 04 51 eller epost pos@nutracare.no. Endring må skje senest 14 dager før neste leveranse.

Vi er opptatt av våre brukeres personvern og sørger for at all behandling av personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning.

Nutracare As er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du har oppgitt til oss. Når du registrerer deg som kunde ber vi deg oppgi informasjon om fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi trenger denne informasjonen for å kunne administrere ditt kundeforhold, sende deg dine bestillinger samt ha mulighet til å kontakte deg i forbindelse med ditt kundeforhold, hvis det skulle være behov for det. Informasjonen du oppgir vil bli oppbevart så lenge du har et aktivt kundeforhold hos oss. NutraCare As er forpliktet til å oppbevare deler av informasjonen også etter at ditt kundeforhold er opphørt. Vi er for eksempel pålagt å oppbevare enkelte kategorier av informasjon i forbindelse med regnskapsføring og disse opplysningene oppbevares i henhold til gjeldende regler.

Når du gir oss dine personopplysninger ved bestilling, benyttes disse personopplysningene for å håndtere din spesifikke forespørsel. Vi vil også bruke informasjonen til å kommunisere med deg og for å tilpasse tjenesten vår. Vi kan kontakte deg via telefon, elektronisk kommunikasjon og brev med mindre du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Etter endt kundeforhold vil vi fortsette å oppbevare navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og kjøpshistorikk for å kontakte deg ved telefon, elektronisk kommunikasjon eller adressert post med tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg, med mindre du har reservert deg for dette i Reservasjonsregisteret eller du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet av oss.

NutraCare AS har i henhold til regnskapsloven og bokføringsloven plikt til å oppbevare visse opplysninger, herunder dine betalingstransaksjoner fra tidligere ordrebestillinger, i fem år etter regnskapsårets slutt. Når du gjør en ny ordrebestilling aksepterer du at NutraCare AS kan benytte visse bokføringspliktige opplysninger om din betalingshistorikk for å kontrollere at du ikke har utestående forfalte fakturaer fra tidligere ordrebestillinger, innen vi godkjenner din nye ordrebestilling.

Dine personopplysninger kan videre brukes til følgende formål: regnskap, fakturering og revisjon, betalingsverifiseringer, administrative og juridiske formål, statistikk og markedsførings analyse med sikte på å forbedre våre tjenester, nettstedet og brukeropplevelsen, utvikling og vedlikehold av våre systemer, samt kundeanalyser og -undersøkelser.

Hvis du er under 18 må du ha samtykke fra foreldre eller foresatte før du gir oss dine personopplysninger.

Vi kan bruke underleverandører for å håndtere de personopplysninger som samles inn. Disse underleverandørene kan være lokalisert i Norge eller i utlandet. Når vi benytter slike underleverandører forsikrer vi om at hensiktsmessige kontraktsmessige sikringstiltak er implementert i henhold til gjeldende personvernregler. Vi kan gi fra oss din personlige informasjon til andre der vi er pålagt eller tillatt å gjøre det ved lov, eller hvis du sender oss noe materiale som er ulovlig.

Så lenge du er kunde hos NutraCare As og/eller medlem av vårt kundefordelsprogram vil vi bruke informasjonen din til å sende deg tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg. Du kan melde deg av ved å følge instruksjonene som vi vil gi deg ved hver kommunikasjon.

Dersom det er behandlet personopplysninger som er uriktige, ufullstendige eller som det ikke er adgang til å behandle, vil NutraCare av eget tiltak eller på begjæring fra deg rette eller slette de mangelfulle opplysningene.

Dine personopplysninger vil bli slettet/anonymisert når det ikke lenger er saklig behov for å oppbevare dem i NutraCare As, med mindre annet regelverk pålegger videre oppbevaring. Nutracare As gjennomfører en vurdering av behov for fortsatt lagring etter avslutning av kundeforhold.

Alle personopplysninger som ikke lenger er nødvendige for å gjennomføre formålet med lagringen vil bli slettet/anonymisert. Fortsatt oppbevaring av personopplysninger etter dette vil enten være begrunnet i lovhjemmel eller samtykke fra deg.

NutraCare AS ved daglig leder er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet ovenfor. Personopplysningsloven gir deg rett til å stille oss spørsmål om hva slags informasjon vi har lagret om deg, kilden til denne informasjonen, og hvordan denne informasjonen har blitt benyttet. Du har rett til å få en kopi av informasjonen vi har lagret om deg og be om at opplysningene vi har skal slettes, rettes eller at behandlingen skal begrenses. I tillegg har du rett til å be om å få dine data overført til en annen juridisk enhet (data portabilitet). Enhver slik anmodning må være skriftlig og rettes til adressen nedenfor. Hvis du ønsker å oppdatere informasjonen din, endre kommunikasjonspreferanser, eller hvis du ikke ønsker å motta markedsføring fra oss i fremtiden, vennligst rett en skriftlig anmodning til:

NutraCare As, Postboks 1031, 0218 Oslo eller til

post@nutracare.no

<!–

Best regards

Kari

–!>

_

sss

Takk for

din bestilling.

Pakken sendes til din
registrerte adresse.

sss