Våre produkter

Her ser du hvilken produkter vi kan tilby deg. Som ny kunde kan du prøve alle våre produkter til halv pris de 2 første mnd. Klikk deg inn på det produktet som er relevant for deg og les mer om bruksområder og ingredienser. Alle våre produkter er produsert i Norge så du trenger ikke bekymre deg om de inneholder stoffer som kan være skadelige. Lurer du på noe mer kan du alltid sende oss en epost: kundeservice@nutracare.no eller ringe oss på: 74 51 04 51

Aktive Ledd

Et sterkt skjelett

Aktiv Pros+

Kontroll på vannlatingen

Trifemin

En naturlig overgangsalder

VitaFlex

Fleksible ledd

Q10

Kroppens egen energi

Testoboost+

Opprettholder testosteronnivået

KUNDEHISTORIER

previous arrownext arrow

Thomas Nesheim, 68 år

Hei

Jeg har nå brukt Aktiv Pros+ i ca en måned og merker allerede store resultater. Jeg har i ca. siste 10 år måttet opp 1 - 2 ganger pr natt og fikk mye nattesøvn ødelagt. Også på dagtid ble det et stadig større problem med hyppig behov for å tisse. Jeg bestemte meg for å prøve Aktiv Pros+.

Den første uka ble det noen flere natt-turer på toalettet, men allerede etter 2 uker hadde jeg min første natt uten dobesøk, og disse ble flere og flere og nå har jeg sammenhengende nattesøvn hele siste uke. Et annet resultat er at nå er avføringen normalisert og tilnærmet daglig (mot tidligere under en gang pr uke). Jeg er derfor kjempefornøyd og håper virkningen fortsatt vil være som nå.

Kai Kolstad, 55 år

Kai har slitt med stive fingre og smerter i knær. Antagelig er det nok atrose sier Kai som ble anbefalt produktet av sin mor. Selv hadde hun meget god effekt av det ettersom plagene forsvant når hun tok produktet. På et tidspunkt sluttet hun med Aktive Ledd og da kom smertene tilbake, derfor tenkte hun at det kunne hjelpe Kai.

Kai bestemte seg for å prøve produktet og effekten kom imidlertid raskt. Etter bare noen uker merket jeg tydelig forbedring, og nå etter mindre enn 2 måneder, er smertene både i fingre og knær helt borte. Jeg er veldig fornøyd med Aktive Ledd som har gitt meg en mye bedre hverdag. Nå kan jeg trene og holde meg i form, akkurat som jeg liker.

Øivind Magne Rogndalen, 70 år

Øivind har drevet med idrett hele livet men ble redd han måtte gi seg da smertene ble for sterke. Øivind oppdaget annonsen for Aktive Ledd i et ukeblad og bestemte seg for å prøve.
Det har gitt meg en helt ny hverdag, de siste 2 årene har jeg ikke hatt smerter i det hele tatt.

Da jeg slet med smerter var jeg redd jeg måtte gi opp det aktive livet. Nå har jeg imidlertid ambisjoner om å fortsette i lang tid fremover. Han anbefaler Aktive Ledd til alle som sliter med leddplager. – Ja absolutt. Jeg forteller om produktet til alle som kan ha behov for det , og driver reklame for Aktive Ledd i enhver sammenheng avslutter Øivind.

Inger Ulleland, 73

Det er seks år siden Inger begynte å slite med smerter i muskler og ledd. Den gang fikk hun betennelsesdempende medisin mot plagene, men hun ønsket egentlig ikke å fore kroppen med farmasøytiske midler. Løsningen ble Aktive Ledd og produktet skulle vise seg å endre Ingers Liv til det bedre.

Når smertene ble redusert kom også humøret tilbake.Ikke bare ble kroppen mer rørlig slik at jeg kom meg opp fra gulvet, men fordi plagene var borte ble jeg også mye gladere
Familien merket på Inger at hun hadde det mye bedre. Endelig er jeg smertefri og kan leke med barnebarna. Jeg kommer til å fortsette med Aktive Ledd sier Inger fornøyd.

Gjermund Dokken, 52 år

Jeg Jobber som fagoperatør i næringsmiddelindustrien og har slitt mye med nattesøvnen og hyppige vannlatinger. Dette har ført til at jeg ikke har fungert med å delta i foreningsarbeid etter arbeidstid.

Jeg bestemte meg for å se om det var noe naturreservat for disse plagene og kom over AktivPro+ hos Nutracare via søk på Internett. Har brukt produktet siden april og sover bedre om natten og har mindre problemer med vannlating, så jeg er kjempefornøyd med produktet.

Nina vesteng, 54 år

Jeg hadde en helt forferdelig sommer med masse hetetokter og nattesvette. Jeg bestemte meg for å prøve produktet Trifemin. Jeg startet de 2 første ukene med dobbel dose før jeg trappet ned til 1 tablett om dagen. Jeg har nå brukt produktet noen mnd og alle symptomer er borte. Jeg er kjempefornøyd til produkter og anbefaler alle mine venner som sliter med overgangsplager å prøve.

Merete Flaten, 49 år

Jeg slet veldig med hetetokter et par års tid, og kom over produktet Trifemin på Internett. Jeg tenkte at det var jo forsøket hvert å prøve det ettersom jeg hadde ganske plagsomme hetetokter. Etter ca 1uke var alle hetetoktene borte, det ble en ny og bedre hverdag. Dette produktet funker virkelig og jeg anbefaler andre med overgangsplager å prøve.

Marit Andersen, 51 år

Jeg har nå brukt Trifemin i noen uker. Hadde hatt 4-5 uker med hetetokter før jeg begynte på kapslene. Etter et par uker var hetetoktene 100% borte. Kjempebra!

previous arrow
next arrow
Slider
Abonnement uten binding

Mer om vårt abonnement uten binding

Når du bestiller varer fra NutraCare AS går du inn i vår unike abonnementsordning uten binding. Det innebærer at du får regelmessige forsendelser med det kosttilskuddet du har valgt – direkte hjem i din postkasse. På den måten sikrer du deg at du får en ny forsyning hver gang boksen er tom. Du bestemmer selv hvor lenge du ønsker å motta våre produkter. Dersom du ønsker flere forsendelser, vil hoppe over en forsendelse eller ønsker å endre ditt abonnementet, kan dette gjøres enkelt ved å ringe oss på telefon 74 51 04 51.

Betaling
Betaling av varer skjer etterskuddsvis, og faktura følger med i pakken du mottar. Vi ber deg være vennlig å benytte informasjon fra den vedlagte fakturaen når du betaler. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den til enhver tid gjeldende, lovfestede påminnelsesavgift.

Reklamasjon
Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og en beskrivelse av årsak til retur. 

Angrerett
I henhold til angrerettloven har du anledning til å angre ditt kjøp innenfor tidsfristen på 14 dager. For at angreretten skal være gjeldende, må produktet være returnert til oss i uåpnet stand og eventuell returkostnad dekkes av deg.

Det er kun returrett på den første leveransen du får, de neste varene er identisk med den første varen og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter den første leveransen. Abonnementspakker som returneres oss uten vår godkjennelse blir belastet med et gebyr på 179,- for å dekke våre omkostninger ved håntering av retur, porto og ekspedisjon.

Endringer kan gjøres enkelt på telefon 74 51 04 51. Endring må skje senest 14 dager før neste leveranse.

 

Vi er opptatt av våre brukeres personvern og sørger for at all behandling av personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning.

Nutracare As er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du har oppgitt til oss. Når du registrerer deg som kunde ber vi deg oppgi informasjon om fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi trenger denne informasjonen for å kunne administrere ditt kundeforhold, sende deg dine bestillinger samt ha mulighet til å kontakte deg i forbindelse med ditt kundeforhold, hvis det skulle være behov for det. Informasjonen du oppgir vil bli oppbevart så lenge du har et aktivt kundeforhold hos oss. NutraCare As er forpliktet til å oppbevare deler av informasjonen også etter at ditt kundeforhold er opphørt. Vi er for eksempel pålagt å oppbevare enkelte kategorier av informasjon i forbindelse med regnskapsføring og disse opplysningene oppbevares i henhold til gjeldende regler.

Når du gir oss dine personopplysninger ved bestilling, benyttes disse personopplysningene for å håndtere din spesifikke forespørsel. Vi vil også bruke informasjonen til å kommunisere med deg og for å tilpasse tjenesten vår. Vi kan kontakte deg via telefon, elektronisk kommunikasjon og brev med mindre du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Etter endt kundeforhold vil vi fortsette å oppbevare navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og kjøpshistorikk for å kontakte deg ved telefon, elektronisk kommunikasjon eller adressert post med tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg, med mindre du har reservert deg for dette i Reservasjonsregisteret eller du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet av oss.

NutraCare AS har i henhold til regnskapsloven og bokføringsloven plikt til å oppbevare visse opplysninger, herunder dine betalingstransaksjoner fra tidligere ordrebestillinger, i fem år etter regnskapsårets slutt. Når du gjør en ny ordrebestilling aksepterer du at NutraCare AS kan benytte visse bokføringspliktige opplysninger om din betalingshistorikk for å kontrollere at du ikke har utestående forfalte fakturaer fra tidligere ordrebestillinger, innen vi godkjenner din nye ordrebestilling.

Dine personopplysninger kan videre brukes til følgende formål: regnskap, fakturering og revisjon, betalingsverifiseringer, administrative og juridiske formål, statistikk og markedsførings analyse med sikte på å forbedre våre tjenester, nettstedet og brukeropplevelsen, utvikling og vedlikehold av våre systemer, samt kundeanalyser og -undersøkelser.

Hvis du er under 18 må du ha samtykke fra foreldre eller foresatte før du gir oss dine personopplysninger.

Vi kan bruke underleverandører for å håndtere de personopplysninger som samles inn. Disse underleverandørene kan være lokalisert i Norge eller i utlandet. Når vi benytter slike underleverandører forsikrer vi om at hensiktsmessige kontraktsmessige sikringstiltak er implementert i henhold til gjeldende personvernregler. Vi kan gi fra oss din personlige informasjon til andre der vi er pålagt eller tillatt å gjøre det ved lov, eller hvis du sender oss noe materiale som er ulovlig.

Så lenge du er kunde hos NutraCare As og/eller medlem av vårt kundefordelsprogram vil vi bruke informasjonen din til å sende deg tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg. Du kan melde deg av ved å følge instruksjonene som vi vil gi deg ved hver kommunikasjon.

Dersom det er behandlet personopplysninger som er uriktige, ufullstendige eller som det ikke er adgang til å behandle, vil NutraCare av eget tiltak eller på begjæring fra deg rette eller slette de mangelfulle opplysningene.

Dine personopplysninger vil bli slettet/anonymisert når det ikke lenger er saklig behov for å oppbevare dem i NutraCare As, med mindre annet regelverk pålegger videre oppbevaring. Nutracare As gjennomfører en vurdering av behov for fortsatt lagring etter avslutning av kundeforhold.

Alle personopplysninger som ikke lenger er nødvendige for å gjennomføre formålet med lagringen vil bli slettet/anonymisert. Fortsatt oppbevaring av personopplysninger etter dette vil enten være begrunnet i lovhjemmel eller samtykke fra deg.

NutraCare AS ved daglig leder er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet ovenfor. Personopplysningsloven gir deg rett til å stille oss spørsmål om hva slags informasjon vi har lagret om deg, kilden til denne informasjonen, og hvordan denne informasjonen har blitt benyttet. Du har rett til å få en kopi av informasjonen vi har lagret om deg og be om at opplysningene vi har skal slettes, rettes eller at behandlingen skal begrenses. I tillegg har du rett til å be om å få dine data overført til en annen juridisk enhet (data portabilitet). Enhver slik anmodning må være skriftlig og rettes til adressen nedenfor. Hvis du ønsker å oppdatere informasjonen din, endre kommunikasjonspreferanser, eller hvis du ikke ønsker å motta markedsføring fra oss i fremtiden, vennligst rett en skriftlig anmodning til:

NutraCare As, Postboks 1031, 0218 Oslo eller til post@nutracare.no

 

 

 

 

 

×

_

vilkår and personvernerklæring

Mer om vårt abonnement uten binding

Når du bestiller varer fra NutraCare AS går du inn i vår unike abonnementsordning uten binding. Det innebærer at du får regelmessige forsendelser med det kosttilskuddet du har valgt – direkte hjem i din postkasse. På den måten sikrer du deg at du får en ny forsyning hver gang boksen er tom. Du bestemmer selv hvor lenge du ønsker å motta våre produkter. Dersom du ønsker flere forsendelser, vil hoppe over en forsendelse eller ønsker å endre ditt abonnementet, kan dette gjøres enkelt ved å ringe oss på telefon 74 51 04 51.

Betaling

Betaling av varer skjer etterskuddsvis, og faktura følger med i pakken du mottar. Vi ber deg være vennlig å benytte informasjon fra den vedlagte fakturaen når du betaler. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den til enhver tid gjeldende, lovfestede påminnelsesavgift.

Reklamasjon/retur

Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og en beskrivelse av årsak til retur.

Angrerett

I henhold til angrerettloven har du anledning til å angre ditt kjøp innenfor tidsfristen på 14 dager. For at angreretten skal være gjeldende, må produktet være returnert til oss i uåpnet stand og eventuell returkostnad dekkes av deg.

Det er kun returrett på den første leveransen du får, de neste varene er identisk med den første varen og det er derfor ikke returrett på de varene du mottar etter den første leveransen. Abonnementspakker som returneres oss uten vår godkjennelse blir belastet med et gebyr på 179,- for å dekke våre omkostninger ved håntering av retur, porto og ekspedisjon.

Endringer kan gjøres enkelt på telefon 74 51 04 51 eller epost pos@nutracare.no. Endring må skje senest 14 dager før neste leveranse.

Vi er opptatt av våre brukeres personvern og sørger for at all behandling av personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning.

Nutracare As er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du har oppgitt til oss. Når du registrerer deg som kunde ber vi deg oppgi informasjon om fullt navn, adresse, e-post og telefonnummer. Vi trenger denne informasjonen for å kunne administrere ditt kundeforhold, sende deg dine bestillinger samt ha mulighet til å kontakte deg i forbindelse med ditt kundeforhold, hvis det skulle være behov for det. Informasjonen du oppgir vil bli oppbevart så lenge du har et aktivt kundeforhold hos oss. NutraCare As er forpliktet til å oppbevare deler av informasjonen også etter at ditt kundeforhold er opphørt. Vi er for eksempel pålagt å oppbevare enkelte kategorier av informasjon i forbindelse med regnskapsføring og disse opplysningene oppbevares i henhold til gjeldende regler.

Når du gir oss dine personopplysninger ved bestilling, benyttes disse personopplysningene for å håndtere din spesifikke forespørsel. Vi vil også bruke informasjonen til å kommunisere med deg og for å tilpasse tjenesten vår. Vi kan kontakte deg via telefon, elektronisk kommunikasjon og brev med mindre du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet. Etter endt kundeforhold vil vi fortsette å oppbevare navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og kjøpshistorikk for å kontakte deg ved telefon, elektronisk kommunikasjon eller adressert post med tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg, med mindre du har reservert deg for dette i Reservasjonsregisteret eller du har gitt oss beskjed om at du ikke ønsker å bli kontaktet av oss.

NutraCare AS har i henhold til regnskapsloven og bokføringsloven plikt til å oppbevare visse opplysninger, herunder dine betalingstransaksjoner fra tidligere ordrebestillinger, i fem år etter regnskapsårets slutt. Når du gjør en ny ordrebestilling aksepterer du at NutraCare AS kan benytte visse bokføringspliktige opplysninger om din betalingshistorikk for å kontrollere at du ikke har utestående forfalte fakturaer fra tidligere ordrebestillinger, innen vi godkjenner din nye ordrebestilling.

Dine personopplysninger kan videre brukes til følgende formål: regnskap, fakturering og revisjon, betalingsverifiseringer, administrative og juridiske formål, statistikk og markedsførings analyse med sikte på å forbedre våre tjenester, nettstedet og brukeropplevelsen, utvikling og vedlikehold av våre systemer, samt kundeanalyser og -undersøkelser.

Hvis du er under 18 må du ha samtykke fra foreldre eller foresatte før du gir oss dine personopplysninger.

Vi kan bruke underleverandører for å håndtere de personopplysninger som samles inn. Disse underleverandørene kan være lokalisert i Norge eller i utlandet. Når vi benytter slike underleverandører forsikrer vi om at hensiktsmessige kontraktsmessige sikringstiltak er implementert i henhold til gjeldende personvernregler. Vi kan gi fra oss din personlige informasjon til andre der vi er pålagt eller tillatt å gjøre det ved lov, eller hvis du sender oss noe materiale som er ulovlig.

Så lenge du er kunde hos NutraCare As og/eller medlem av vårt kundefordelsprogram vil vi bruke informasjonen din til å sende deg tilbud og nyheter om våre produkter som vi tror kan være av interesse for deg. Du kan melde deg av ved å følge instruksjonene som vi vil gi deg ved hver kommunikasjon.

Dersom det er behandlet personopplysninger som er uriktige, ufullstendige eller som det ikke er adgang til å behandle, vil NutraCare av eget tiltak eller på begjæring fra deg rette eller slette de mangelfulle opplysningene.

Dine personopplysninger vil bli slettet/anonymisert når det ikke lenger er saklig behov for å oppbevare dem i NutraCare As, med mindre annet regelverk pålegger videre oppbevaring. Nutracare As gjennomfører en vurdering av behov for fortsatt lagring etter avslutning av kundeforhold.

Alle personopplysninger som ikke lenger er nødvendige for å gjennomføre formålet med lagringen vil bli slettet/anonymisert. Fortsatt oppbevaring av personopplysninger etter dette vil enten være begrunnet i lovhjemmel eller samtykke fra deg.

NutraCare AS ved daglig leder er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet ovenfor. Personopplysningsloven gir deg rett til å stille oss spørsmål om hva slags informasjon vi har lagret om deg, kilden til denne informasjonen, og hvordan denne informasjonen har blitt benyttet. Du har rett til å få en kopi av informasjonen vi har lagret om deg og be om at opplysningene vi har skal slettes, rettes eller at behandlingen skal begrenses. I tillegg har du rett til å be om å få dine data overført til en annen juridisk enhet (data portabilitet). Enhver slik anmodning må være skriftlig og rettes til adressen nedenfor. Hvis du ønsker å oppdatere informasjonen din, endre kommunikasjonspreferanser, eller hvis du ikke ønsker å motta markedsføring fra oss i fremtiden, vennligst rett en skriftlig anmodning til:

NutraCare As, Postboks 1031, 0218 Oslo eller til

post@nutracare.no

_

sss

Takk for

din bestilling.

Pakken sendes til din
registrerte adresse.

sss